Friday, August 10, 2012

Lady Portia ~~ Maak gebruik van de intensiteit van de energieën die op jullie afkomen ~~ 10/08/2012 Gechanneld door Méline Lafont.



Gegroet mijn aller geliefden, Ik ben Lady Portia die u toespreekt in deze wonderlijke tijd waar de Leeuwen portaal zich opent en toegang verleent naar hogere Dimensies en hogere vibraties.  Wat hebben jullie ervaren tijdens deze flinke energetische opstoot?  Welke veranderingen ondergaan jullie op dit huidige moment?  Veel, dat kan ik u garanderen.  Dit is 1 van de effectiefste veranderingen ooit, eigenlijk de effectiefste buiten het Ascentieproces op zich.  Jullie bevinden zich ten midst van hoog cellulaire constructies die zich vormen en manifestaties aannemen, jullie ondergaan talloze activaties van jullie cellulaire codes, lichtcodes in dit geval.  Activaties van energetische bronnen zoals chakra's, uw hartpoort, hersenhelften, DNA koorden, meridianen, organen portalen, lichtcellen en uw eigen IK BEN presentie zijn nu van de orde. 

Al de uploads die jullie zolang hebben mogen ontvangen, doen nu hun werk en worden aan geswitched en geactiveerd, omgezet tot manifestatie, genormaliseerd en omgezet naar Licht en Lichttaal.  Jullie veranderen stilletjes aan naar Licht, mijn nauwe geliefden, voor in Licht zullen jullie terug geboren worden, tot uw recht komen en uw ware aard hernemen van waar u komt.  Laat deze immense veranderingen hun werk doen, dit is waarvoor ze jullie mooie planeet Aarde komen groeten; om jullie te activeren alsook geliefde GAIA.  Deze portaal heeft niet alleen de mooiste en intenste energieën ooit tot jullie laten komen, maar het begeleid ook op een zelfde effect die talloze lagere en donkere trillingen naar hun exit, weg van jullie Geliefde planeet, recht door de poort.  Het is een uitwisseling waar al het negatieve vervangen wordt door mooie en intense activatie van Licht energieën van de Goddelijke Kosmos en de mooie Alcyone zon.


Alcyone is de zon waar wij nu op gericht staan met jullie planeet en mensheid.  Het is jullie bron waar al de huidige informatie nu van komt, dit is een prachtige bron vol Liefde en Licht, het is ook mijn thuis waar ik vandaan kom... vanwaar vele zielen hier op Aarde komen.  Alcyone is prachtig blauw en wit, en schittert als geen ander tussen de andere gezusters van de Pleiade constillatie.  Het is de hoofdster die ons voed van Licht en prachtige energieën, en deze energieën voelen jullie nu.  Het kan in sommige gevallen voor een zeer duidelijke en stevige verandering zorgen die toch wel wat voor last kan zorgen op Fysisch vlak, aan de andere kant kan het ook voor een bevrijding zorgen waar er van kan genoten worden om bevrijd te worden van deze lagere trillingen binnenin uw fysieke lichamen, bevrijd te worden van blokkades die dringend moesten opgeheven worden en hun weg nu uit kunnen vinden, door de exit opportuniteit van deze leeuwen poort.  Wat er zonodig uit moet, maakt plaats voor wat er zonodig in moet.

Zijt dankbaar, mijn nauwe Geliefden, zo dankbaar voor deze veranderingen te mogen ontvangen!  Ze zijn kostbaar en zo belangrijk voor jullie verdere evolutie, ze brengen u tot op 1 punt samen met al uw verschillende belichamingen, ze maken dit mogelijk om te ervaren wat het is om terug 1 te zijn met uzelf en de kosmos.  Geniet van deze activaties en neem uw kans om nu op dit ogenblik uw doel voor handen te nemen wat u wilt bereiken, tesamen met heel uw beschaving!  Nu is de tijd en de opportuniteit om deze te manifesteren, voor deze energieën zijn manifesterende energieën die afdalen op jullie planeet Aarde om alles wat energetisch gepland en verankerd geweest is tot zijn uiting te laten komen.  Neem deze kans, het zal jullie vooruit helpen, daarvoor zijn ze hier.  Wij staan u bij en helpen waar we kunnen met wat we ook kunnen om deze tot zijn recht te laten komen.  Het zijn jullie die creëren en het zijn jullie die scheppen!  De energetische invloeden zoals deze sterke energieën van de Leeuwenpoort, laten alles tot zijn uitwerking komen en voeden deze creaties tot hun rechte eind.  Daar komen wij te pas om dit in goede banen te begeleiden en te verhinderen dat deze niet in foute banen komen.

Jullie zijn erg goed op weg, echt zeer goed op weg en dit verheugt mij enorm!  Ik kan dit niet goed benadrukken hoeveel dit voor mij zelf betekent, maar ook ikzelf ben zeer tevreden over de vooruitgang die huidig wordt bereikt.  De steeds zo optimistische zelf van mij expandeert van genoegen dat het moeilijk is om niet te voelen.  Ik hou van jullie allen, van harte!

IK BEN dat IK BEN
Lady Portia.

Copyright © 2012 by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://pleiadedolphininfos.blogspot.be

No comments:

Post a Comment