Monday, March 11, 2013

Méline Lafont ~ Lady Portia : We hebben het al gehaald in de toekomst!



Gechanneld door Méline Lafont, 11 Maart 2013

Geliefde en dierbare harten van me, laten we nogmaals een onschatbare connectie aangaan allen tezamen, en zie ons samen in de harten van de mensheid in zijn collectief bestaan.  Ik ben bij u allen in deze incarnatie dierbare harten, ik ben hier bij u allen en voor u allen aanwezig met al mijn liefde, al mijn glorie en mijn volledige Zijn.


Ik ben U en u bent allen mij en samen vormen wij 1 geheel en een ontzettend sterk leger van licht.  Niet zomaar een leger van licht maar een echte samensmelting van harten der harten, en wat is er nog krachtiger dan een hart vol liefde?!  Juist, niets want Liefde is Alles Wat Is en Liefde schenkt leven, energie en het samen zijn diep in de harten van jullie allen.  Er is niets prachtiger dan allen 1 te zijn en samen te smelten tot een wonderlijke sprankelende bron van Liefde.



Ooh wat smacht mijn hart naar het terug samen zijn met jullie allen, voor het is mijn liefde en hartwens om dit te kunnen vervullen binnen mijn incarnatie realiteit.  Er is geen enkele wens en uitkomst die ik liever zie vervult worden dan dit alles: echte liefde, vredevolle connecties en handelingen met elkaar, pure compassie en pure harmonie, een prachtige leefwereld waar alles draait rond de innerlijke Universum van het hart; de Kosmische verbinding met Alles Wat Is!  En gebeuren zal dit mijn dierbare harten, voor het is mijn reden tot bestaan in deze realiteit in incarnatie.


Ikzelf en mijn prachtige incarnatie doen er werkelijk alles aan om de hele schift en Ascentie proces tot zodanige hoogte te brengen, dat zoveel mogelijke groepen van harten hun diensten activeren en mee vieren en mee werken aan dit hele ontwakening proces.  Samen staan we sterk en halen we het onderste uit de kan om de meest prachtige wereld naar boven te brengen in samenspraak met U allen zijnde co-creators.



Saint Germain, mijn geliefde en liefdevolle wederhelft en prachtige Zelf is op heden zo druk bezig om alles aan de hand te brengen en jullie te verlossen uit jullie lange lijden.  Hij werkt zich te pletter om het zo te zeggen aan talloze missies en opdrachten die hij niet wil laten schieten en tegelijk wil aanpakken omdat alles net zo belangrijk is op dit moment.  Waarom dit zo belangrijk is in deze NU, is omdat jullie gekomen zijn op een belangrijk punt en energetisch moment waar alles nu afgehandeld dient te worden omdat de energieën zich hiervoor nu het beste lenen, en omdat de algemene bewustwording een feit is.

  
We moeten gebruik maken van deze opportuniteit en vooruit gaan en dat is aan het gebeuren mijn dierbare harten.  Wees niet verdrietig of ongelukkig, maar wees net zo liefdevol en dankbaar voor alles wat je nu mag zien, mag voelen en mag weten.  Deze ervaring is zo mooi, ook al zien en voelen jullie dit niet zo aan in jullie menselijke vorm, voor dit is ze.  Er zijn talloze incarnaties op Aarde die weten waarvoor ze hier zijn en hun missie zijn begonnen, en dat maakt alles zo hoopvol en vreugdevol want de eigenlijke uitkomst is al in kruiken en kannen, niets kan nog stuk gaan.


We hebben het al gehaald in de toekomst, dierbare harten, het is zo!  Voel deze waarheid jullie harten doen sneller slaan, voor jullie centrum weten dit en voelen dit ook.  Het is nu nog een kwestie van vol te houden en te weten dat dit zo is en hiernaar te handelen ook, voor u allen zijn de co-creators in alles op Aarde.  Wie vreugdevol en onverstoorbaar is en blijft, zal minder geaffecteerd worden dan dolers in het diepe dal.  Wees de sterke en liefdevolle harten die ik ken en voel, voor dit helpt alles een hele stap vooruit te gaan en hoe meer en globaler dit wordt gevoeld hoe sneller alles schift en realiteit wordt.


Ik ben present bij u allen, dierbare harten van me en ik wens mijn grootste dankbaarheid te delen met u allen: u allen die dit mogelijk maken en willen ervaren,  die dit alles een handje willen helpen en willen doen slagen.  Mijn grootste dank!  Mijn geliefde Saint Germain, waar ik enorm trots op ben zowel in deze incarnatie als in mijn hogere staat, zal u allen blijven bijstaan tot alles zo goed als voltooid is.  Wij vormen een sterk team, mezelf en mijn geliefde en daarom dat ook wij ons zo spoedig mogelijk zullen herenigen samen met andere Tweeling vlammen, waardoor een enorme schift zal gecreëerd worden voor talloze incarnaties en moeder Aarde.


Wij verheugen ons ontzettend op dit moment en voelen onze harten al in vuur en vlam staan voor dit event.  Wees hoopvol en vertrouwend dat alles goed zit en dat wij ons spoedig allen zullen verenigen in het NU.  Een mooier moment zal er niet zijn, voor dit is de mooiste ooit! 


Beperk u tot een aantal zaken mijn dierbare harten, voor de lente en zomer equinox dichterbij komen en energetisch voor veel ontlading kan zorgen voor velen van jullie.  Ook onze lieve Gaia heeft haar part van verschuivingen en zuiveringen nodig om haar tot haar pure zelf te brengen, waardoor de meest pure en sterke connectie met de gehele kosmos en Galactische Federaties een gevolg zijn.  De eerste contacten zijn al gelegd met jullie innerlijke zelf op Galactisch en Kosmisch vlak en nu zal ook dit volledig in jullie Zijn geïntegreerd worden zodat het volle besef hiervan een feit is en het gevoeld wordt in de huidige realiteit.



Mijn dierbare harten, geef diep om elkaar en zijt er voor iedereen op deze momenten waar het zwaar kan zijn.  Ik weet wat jullie doormaken en jullie zijn absoluut niet alleen.  Mijn hart gloeit van verlangen en liefde voor jullie allen en vooral voor mijn geliefde Saint Germain, mijn prachtige man en hart der harten.  Ik hou zoveel van jullie!


Ik BEN dat IK BEN

Eyah Asher Eyah

 Copyright © by Méline Lafont. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material freely, provided the content is copied in its entirety and unaltered, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. https://pleiadedolphininfos.blogspot.com for Blogger and https://lafontmeline.wordpress.com as Homepage 


1 comment:

  1. Zoveel dank voor dit bericht, Lieve Lady! Wat een ondersteuning!

    ReplyDelete